کد خبر: ۱۰۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به شهادت چهار شهید والامقام که خونشان جریان ساز شد، گفت: خون شهید منتظرقائم، استکبارستیزی را در انقلاب نهادینه کرد.

حجت‌الاسلام علی گندمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید محمد منتظرقائم که در صحرای طبس و رویارویی با آمریکای جنایتکار و با بمباران بنی صدر خائن به شهادت رسید، اظهار داشت: شهید و شهادت جاودانه و همیشه ماندگار هستند.

وی با اشاره به آیه 169 سوره مبارکه آل عمران که خداوند می‌فرماید « وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»، تصریح کرد: در کنار جاودانه بودن اصل خود شهید و شهادت، بعضی از شهدای ما کاری که انجام داده اند را هم جاودانه کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: شهید تهرانی مقدم به عنوان شهید شاخص در موضوع موشکی با کاری که انجام داد، موشکی شدن جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه تاریخ با خون خود جاودانه و ماندگار کرد.

گندمی افزود: شهید نورعلی شوشتری هم در جنوب شرق و در کمربند امنیتی که در این منطقه ایجاد کرد، با خون پاکش بحث امنیت پایدار در منطقه را برای همیشه تاریخ با حضور رزمندگان اهل تسنن ماندگار و تثبیت کرد.

استاد برجسته دوره‌های علوم قرآنی استان یزد ادامه داد: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی هم جایگاه شهادت بسیار رفیعی داشت ولی در کنار این جایگاه و ابدی بودن شهادتش، با خون پاک خود بحث مقاومت و جبهه مقاومت را برای همیشه ماندگار کرد و این موضوع را به یک اصل در تاریخ تبدل کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید منتظر قائم نخستین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و نخستین فرمانده شهید سپاه یزد بود ادامه داد: گرچه همه شهدا جایگاه رفیعی دارند ولی این شهید با خون و شهادتش موضوعی بسیار مهم را در تاریخ ایران و اسلام و انقلاب نهادینه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: این شهید با خون خودش استکبار ستیزی را در تاریخ انقلاب نهادینه کرد و به همگان فهماند که آمریکای جنایتکار دشمن درجه یک و اصلی نه تنها ایران و انقلاب بلکه دشمن اصلی اسلام اصیل بود.

گندمی گفت: شهید منتظر قائم با شهادت خود به نمادی در مبارزه با آمریکا تبدیل شد و اهمیت ایستادگی در برابر پروژه نفوذ دشمن را به همگان اعلام کردند.

انتهای پیام/784/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار